باراج من

جواهرات و زیورآلات باراج من

باراج من

 

شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی :  09900993228    ( فروش فقط در دیجی کالا )

برند " باراج من " طبق گواهینامه شماره 371731 به ثبت قانونی رسیده و هرگونه کپی برداری و فروش کالای غیر اصل و تقلبی (جواهرات و زیورآلات) به نام باراج من مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.کلیه محصولات این برند (جواهرات , زیورآلات و اکسسوری)در بسته بندی اصلی (همراه با بارکد , هولوگرام و تگ چرمی baraj) عرضه میشوند و دارای ضمانت اصالت کالا هستند.قابل توجه اینکه محصولات "باراج من" کاملا دست ساز بوده و همچنین اصالت هر کالا از سایت رسمی برند قابل استعلام و کلیه حقوق مادی و معنوی برای صاحبین برند محفوظ میباشد. شماره تماس پاسخگویی و پشتیبانی باراج من 09900993228

 

باراج من

  • باراج من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

برند " باراج من " طبق گواهینامه شماره 371731 به ثبت قانونی رسیده و هرگونه کپی برداری و فروش کالای غیر اصل و تقلبی (جواهرات و زیورآلات) به نام باراج من مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.کلیه محصولات این برند (جواهرات , زیورآلات و اکسسوری)در بسته بندی اصلی (همراه با بارکد و هولوگرام ) عرضه میشود و دارای ضمانت اصالت کالا هستند.قابل توجه اینکه محصولات "باراج من" کاملا دست ساز بوده و با بهترین کیفیت و متریال ارائه میشود .همچنین اصالت هر کالا از سایت رسمی برند قابل استعلام و کلیه حقوق مادی و معنوی برای صاحبین برند محفوظ میباشد. شماره تماس پاسخگویی و پشتیبانی باراج من 09900993228

بایگانی